Študentsko delo postaja vedno pogosteje vstopnica v nadaljnjo zaposlitev in ni več samo občasno delo. V družbi se zavedamo pomembnosti pridobivanja izkušenj, ki niso nujno povezane z »redno zaposlitvijo«, zato aktivno sodelujemo z različnimi študentskimi servisi in študenti pri opravljanju storitev.
Na žalost se nas le malo zaveda, kako bistvenega pomena je vsaka izkušnja, ki jo lahko navedeš v življenjepisu. Nekateri menijo, da dela, ki so ponujena preko ŠS, nimajo prave veljave, saj gre po navadi za strežbo in druga »nezaželena« opravila, ki večinoma ne štejejo kot relevantna delovna izkušnja, ne zavedajo pa se, da bo morda prav to delo prepričalo delodajalca, da ste sposobni za timsko delo in delo s strankami. Premislite! Bi vi zaposlili nekoga, ki še nikoli ni delal v kolektivu, ki še nikoli ni bil prisoten na delovnem mestu več kot eno, dve uri skupaj? Tudi z zornega kota študenta je priporočljivo, da vsaj poskusi z delom, saj bo samo tako lahko spoznal, ali mu izbran poklic dejansko ustreza.
Podjetje po navadi izbira nov kader na podlagi znanj in izkušenj kandidata. Vodilo je, da nov delavec v organizacijo prinese sveže znanje, poleg tega pa naj že ima delovne izkušnje na podobnem delovnem mestu. Dejstvo je, da mlad, »prakse neuk« kader v prvi vrsti podjetju predstavlja strošek, saj ga je najprej treba uvesti v delovne postopke, pri tem pa obstaja velika verjetnost, da se, po preizkusni dobi, izkaže za popolnoma neprimernega. Prav zaradi slednjega podjetja raje izbirajo kandidate, ki so že dokazali, da so sposobni opravljati določena opravila, se pravi imajo relevantne delovne izkušnje.
Delovne izkušnje so za študente pri delu preko študentskih servisov poleg zaslužka bistven motiv. Delodajalce in študente smo poprosili za mnenje, ali mislijo, da je delo preko študentskih servisov relevantna delovna izkušnja, ki jo lahko študentje uporabijo kot referenco pri bodočem delodajalcu.
Pri nas dajemo pri iskalcih zaposlitev študentskemu delu kar velik poudarek, saj to za nas predstavlja njegove dosedanje izkušnje. Veliko nam pove tudi o osebi sami; če je pripravljen delati ob študiju, pomeni, da je sposoben sprejeti več obremenitev hkrati, da ga zanimajo novi izzivi, da je delaven in potencialno zelo dober bodoči sodelavec.
Takšna oseba se je delno že seznanila z delovnim svetom in je ni potrebno toliko uvajati kot nekoga, ki je samo »gulil« šolske klopi.
Študentom ponujamo zanimivo in razgibano delo v prijetnem delovnem okolju in dobrem kolektivu. Urnik dela je fleksibilen in prilagodljiv. Iščemo študente, ki že imajo znanje s področja prodaje, svetovanja, strežbe, kuhinje in čiščenja.
Vabimo vas, da svojo vlogo pošljete na naslov:
kadri@termemb.si
Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za namene vpisa v bazo iskalcev dela preko študentskega servisa.
Izobraževanje z delom ob mentorju v podjetju in spremljanjem nadrejenih, si dijak ali študent poveča možnosti za nadaljnjo zaposlitev. S svojim pozitivnim odnosom do dela ima možnost nadaljnje graditve poklicne kariere v istem podjetju, kot je potekalo izobraževanje. Zaradi poznavanja delovnih pogojev je bolj prilagodljiv, sposoben iskati tudi boljše rešitve, ter zmožen prevzemati odgovornejša dela.
Praktično izobraževanje v delovnem procesu moramo razumeti kot učenje z delom, kombinacijo dela in pridobivanja ter utrjevanja znanja in je obvezen del poklicnega izobraževanja za pridobitev naziva poklica in izobrazbe.
Končni cilj je, da se lahko udeleženci, ki so končali izobraževanje po določenem programu lažje vključijo v delovni proces in postopno prevzemajo tudi odgovorna dela pri delodajalcu.
Izobraževanje v šoli je priprava za praktično izobraževanje v podjetju. Problemi izobraževanja v podjetju so bolj kompleksni in situacija je realnejša. Od dijakov in študentov se pričakuje, da znanja in veščine, ki so jih pridobili v času izobraževanja v šoli znajo uporabiti v resničnem delovnem procesu.
Pridobivanje novih znanj in spretnosti naj temelji na postopnosti (od manj zahtevnih in enostavnih nalog k bolj zahtevnim in kompleksnejšim nalogam). S svojim vsakdanjim delom v podjetju dijak ali študent krepi samozavest, razvija individualno odgovornost do kakovostno in pravočasno opravljenih nalog, se navaja na povečan obseg dela, in drugo.